AC i isofs

Sławomir Sędyka kermit w ph215.krosno.sdi.tpnet.pl
Sob, 15 Maj 2004, 18:25:15 CEST

On Fri, 14 May 2004, Virek wrote:

> Zdecydowałem się spróbować zainstalować AC z iso.
> sprzęt: p200, hdd scsi, cdrom ide.
>
> Po pierwsze, po załadowaniu bociana w prompcie pojawia mi się stado (jakieś
> 300 sztuk) znaczków "duże C z dolnym ogonkiem". Jeśli nacisnę enter, to
> oczywiście wyskakuje błąd ładowania image'a  i znowu w liniii zachęty
> wyskakują te znaczki. Pomaga jedynie przytrzymanie entera. Zresztą przy
> instalowaniu Ra też to się pojawiało.

Pomaga też:
1. Wypięcie myszy PS/2 na czas instalacji
2. Przytrzymanie klawisza [backspace] aż wykasujesz wszytkie znaczki,
czyli na jakieś 4-10 sekund.

Znany błąd ale rozwiązania jeszcze nikt nie wymyslił.

--
Sławomir Sędyka