,,Konkurs'' na nowe ustawienia kolorów podczas startu PLD

Sob, 15 Maj 2004, 22:06:56 CEST

Osóbka znana jako Arkadiusz Miskiewicz, wystukała:

> Jedna z tych propozycji ma szansę stać się domyślnym stylem używanym w
> PLD :-) Nagród oczywiście nie ma (poza swoim nazwiskiem w domyślnym
> init-colors). Prace muszą być na GPL.

Tak sobie pomyślałem - a co z monitorami mono?
W swoim 1dyskietkowym fw używam czegoś takiego - mógłby ktoś zerknąć jak ten
schemat wygląda na monitorach mono?
No i jeszcze wymyśliłem mikroskopijne logo pld  ;)

pozdrawiam