[AC] exim i clamav

Luko luko w munet.eu.org
Sob, 15 Maj 2004, 22:21:40 CEST

Witam.
    Ostatnio strasznie dużo wirów dostaje na mail`a i chcialem sobie
zaprzęgnac clamav do exima i niestety mam z tym troszkę problemów. Zrobiłem
sobie exiscan z cvs`u zaisnatlowałem dodatki i wstępnie skonfigurowałem
według opisu z jakiejś stronki, ale niestety wynik tego jest taki:

malware acl condition: clamd: ClamAV returned
/var/spool/exim/scan/1BP5RE-0002R6-D4: Can't access the file ERROR
H=gabber.metalab.unc.edu [152.2.241.57]
F=<pld-users-pl-return-37956-luko=munet.eu.org w pld-linux.org> temporarily
rejected after DATA

Nie wiem co jest nie tak, a byłbym bardzo szczęsliwy gdyby ktoś podesłal mi
namiary na opis konfiguracji jakiś taki bardzo szczegółowy...

Pozdrawiam,
    Luko