OpenOffice 1.1.1-3

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Sob, 15 Maj 2004, 22:42:21 CEST

W liście z pon, 10-05-2004, godz. 23:07 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał:
> Dostępny jest już OpenOffice 1.1.1-3 w wersji zunifikowanej jeśli chodzi o
> KDE/GTK, a mianowicie to czy chcemy mieć wersję kde czy gtk wybiera się
> poprzez instalację odpowiedniego podpakietu (libs-kde vs libs-gtk).
>
> poldek -s ftp://ftp.pld-linux.org/people/arekm/OpenOffice/TESTING/
>
> Jest to wersja finalna, jeśli nie wyjdą jakieś błędy to już właściwie nie ma
> co z nią robić.

U mnie z jakiegoś powodu w tej wersji nie działa '.' w numpadzie. Jej
użycie powoduje uzyskanie np 12.34 - a office jako liczbę rozumie tylko
12,34. Wcześniejsza wersja zachowywała się poprawnie. Przy klepaniu
dużej ilości liczb jest to dosyć wkurzające :(

--
Hana-wa-sakuragi, hito-wa bushi.