parport

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 16 Maj 2004, 15:28:02 CEST

Witam!

Mam zainstalowane PLD Ac i ostatnio zapragnalem uruchomic na nim moja
drukarke jednak za zadne skarby nie moge zmusic do dzialania portu
ronoleglego:( Pomimo tego ze mam zaladowane moduly lp, parport i
parport_pc polecenie cat >> /dev/lp0 nie powoduje zadnej reakcji
drukarki. Nie widzi jej rowniez CUPS:( Probowalem juz roznych rzeczy
(ustawialem w BIOS'ie tryb EPP dla portu rownoleglego, ladowalem modol
parport_pc z parametrami io=0x278 irq=5) i nic. Powoli koncza mi sie juz
pomysly:/ Moze ma ktos jakis? ;)

Z gory dzieki.

P.S.
Bylbym zapomnial. Jajko jest dystrybucyjne i jest w wersji 2.6.5-1 a
plyta glowna to ASUS K7V na VIA KX133 jesli ma to jakies znaczenie ...
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>