kernel 2.4 w Ac

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 17 Maj 2004, 13:13:32 CEST

Dnia pon 17. maja 2004 13:04, Konopko Grzegorz napisał:

> Docelowo tak.
> Musisz tylko ladowac wszystkie moduly przy starcie bo niektore maja inne
> nazwy w seri 2.6 i w seri 2.4. Albo zrobic skrypcik ktory bedzie wykrywał
> jakie jadro jest startowane i ladowal te moduly jakie sa potrzebne dla
> danego jardra.

Na jądrach 2.6 się wogóle nie wyznaję, ale w 2.4 można było sobie zrobić
wariantowy modules.conf. Miałem tak przez jakiś czas po tym, jak miedzy
kernelami 2.4.19 i 2.4.2x nastąpiła zmiana nazw modułów ACPI.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498