kernel 2.4 w Ac

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 17 Maj 2004, 14:10:19 CEST

Dnia pon 17. maja 2004 13:47, Konopko Grzegorz napisał:

> A jak wyglada taki wariantowy modules.conf?

Teraz już nie mam 2.4.19, więc wyrzuciłem warianty z pliku. Robiłem na
podstawie man modules.conf. Może być np. tak:

if `uname -r` == 2.4.19
  alias ac ospm_ac_adapter
endif

i w /etc/modules ładujesz od razu ac. To bardzo prosty przykład. Wszystkie
potrzebne informacje znajdziesz w manualu do modules.conf.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498