Czego brakuje Ci w PLD LiveCD? (Zerwanie watkowania)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 17 Maj 2004, 14:36:02 CEST

Użytkownik Marcin Doliński napisał:
> A widzisz, u mnie działa. Tylko wybierz np. 1024x768 dla vesy i 1600 dla
> Xów.
Prosze o uwazne czytanie postow ;)  Driver VESA w Xach na mojej karcie
wyciaga maksymalnie 800x600, a driver 'radeon' nie dziala na FB.
Wybranie 'driver=radeon' powoduje zwis przy ladowaniu FB, a
'driver=vesa' lub 'driver=auto' (w moim przypadku to to samo) wywala z
Xow tryby >800x600. Ustawienia rozdzielczosci nie maja tutaj nic do
rzeczy. Przydalaby sie za to mozliwosc ustawienia oddzielnych
sterownikow dla FB i Xow.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+