Czego brakuje Ci w PLD LiveCD? (Zerwanie watkowania)

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pon, 17 Maj 2004, 17:44:50 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably on Monday 17 of
May 2004 14:36, Daniel Mróz typed:

> Prosze o uwazne czytanie postow ;)  Driver VESA w Xach na mojej karcie
> wyciaga maksymalnie 800x600, a driver 'radeon' nie dziala na FB.
                                         ^^^^^^
Może dlatego, że dla radeona jest moduł radeonfb? Jeśli jednak nie działa,
to poszukaj patcha na niego, ew. mogę podrzucić wersję, której kiedyś
używałem na 2.4.21. Ostrzegam jednak, że chyba przy użyciu FireGL, przy
wyjściu z X11 ten tandem powoduje oopsa (proszę o ewentualne poprawienie).
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://prox.pl/~troll/?gallery