parport

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 17 Maj 2004, 17:50:05 CEST

W liście z pon, 17-05-2004, godz. 16:53 +0200, Tomasz Rutkowski napisał:
> W liście z pon, 17-05-2004, godz. 16:20 +0200, Przemyslaw Kujawski

> A spróbuj standard.
Probowalem juz na wszystkich (na normal tez) ale cos mnie podkusilo zeby
sprawdzic czy czasem menedzer drukarek z GNOME'a nie zaczal wykrywac
drukarki i ... okazalo sie ze zaczal (nie wazne w ktorym trybie dziala
port) ale ... nadal polecenie echo "PLD" >> /dev/lp0 nie powoduje zadnej
reakcji tak samo zreszta jak proba wydrukowania strony testowej w w/w
menedzeze ... :(
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>