Czego brakuje Ci w PLD LiveCD? (Zerwanie watkowania)

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 17 Maj 2004, 19:46:54 CEST

Użytkownik havner napisał:
> Ok, spojrze jeszcze, ale ZTCP mi dziala.
Podejrzewam jakies problemy z OpenGL. Moze sie sypie tylko na Radeonach?
Ktos ma dzialajacego Blendera w LiveCD na Radeonie?

> driver z Xami nie ma NIC wposlnego. Odpala Ci sie vesa, bo jest zle pciid
> wpisany. Przyslij mi pciida swojej grafiki to poprawie.
Jak tylko komp grafika bedzie mozna przebootowac, spisze.

> Na samym poczatku?? Czy dopiero po wyjsciu z X?
Na samym poczatku, podczas ladowania jadra.

> Jest. Przejrzyj sobie isolinux.cfg na plytce. Driver nie ma nic wspolnego z
> fb. Natomiast czemu jest zwis, nie wiem.
Ja takze. No nic, jak narazie jade bez FB. Nie uzywam LiveCD do codziennej
pracy, wiec mi to zbytnio nie przeszkadza. Sygnalizuje tylko, iz cos takiego
sie u mnie dzieje.

> Ale jeszcze nie daja. Sponsorujesz?
Nie stac mnie narazie zeby zasponsorowac sobie :)

> Przyjrze sie rzeczom o ktorych mowiles, ale problemu z fb za bardzo nie
> rozumiem.
Ja tez. A Blendera obadam jeszcze przy sterowniku firegl jak tylko
wyjdzie nowa wersja LiveCD.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d+(pu) s: a-@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+++ N++ o? K- w---
O  M-  V-  PS  PE- !Y PGP t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e  h!  r--  y+