parport

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 17 Maj 2004, 22:15:19 CEST

W liście z pon, 17-05-2004, godz. 21:58 +0200, Jarosław Kamper napisał:
> Dnia pon 17. maja 2004 21:48, Tomasz Rutkowski napisał:
> [...]
>
> A przed włączeniem, upewnij się że kabel sieciowy jest wpięty do gniazdka,
> w którym płynie prąd ~ 230V ;)
>
> P. S. BP, MSPANC ;)
Dobre;) Coz moge napisac ... jestem w takiej desperacji ze juz nawet
tego probowalem ...
P.S.
A moze to moja listwa zasilajaca spradza czy jest uruchomione PLD i
blokuje drukarke? :-P
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>