parport

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 17 Maj 2004, 23:26:06 CEST

W liście z pon, 17-05-2004, godz. 22:56 +0200, Robert 'dzeus' Graużenis
napisał:
> (Mon, 17 May 2004 22:33:52 +0200) Przemyslaw Kujawski

> Od zawsze jak pamiętam drukowałem poprzez cups-a z takimi paczkami:
>
> cups-clients-1.1.20-2
> cups-filter-foomatic-3.0.1-1
> cups-lib-1.1.20-2
> cups-1.1.20-2
> hpijs-1.6-1
> ghostscript-7.07.1-0.8
> foomatic-filters-3.0.1-1
> ghostscript-fonts-std-6.0-10
>
> Zawsze pomagało doinstalowanie dwóch ostatnich paczek, drukarki to HP690C
> i HP656C, pliki .ppd z linuxprinting.org

rpm -qa | grep cups
cups-backend-parallel-1.1.20-2
libgnomecups-0.1.6-2
gnome-cups-manager-0.17-5
cups-clients-1.1.20-2
cups-lib-1.1.20-2
cups-image-lib-1.1.20-2
cups-filter-foomatic-3.0.1-1
cups-1.1.20-2

rpm -qa | grep hpijs
hpijs-1.5-5

rpm -qa | grep ghostscript
ghostscript-fonts-std-6.0-10
ghostscript-7.07.1-0.8

rpm -qa | grep foomatic
foomatic-filters-3.0.1-1
foomatic-db-20040219-1
cups-filter-foomatic-3.0.1-1
foomatic-db-engine-3.0.1-1

Powoli zaczynam tracic nadzieje ze ta drukarka kiedykolwiek
zadziala ... :(

P.S.
Czy cat >> /dev/lp0 nie powinno dac jakichkolwiek efektow nawet bez w/w
paczek?
--
Przemyslaw Kujawski <prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl>