parport

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Wto, 18 Maj 2004, 10:24:43 CEST

Dnia wto 18. maja 2004 01:46, Przemyslaw Kujawski napisał:

> Juz poscilem ... chyba czytam w myslach :-P

Faktycznie to windrukarka, wiec jest problem z niskopoziomowym drukowaniem.
Nalezalo na samym poczatku to sprawdzic.

Ale piszą:
http://www.linuxprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-DeskJet_720C
ze cups obsluguje ja perfectly wiec nie powinno byc problemu, daj znac w jaki
sposob ja uruchomiles.