Pytanie do fachowcow -> jak przetlumaczyc

Fighter qrwamaca w go2.pl
Wto, 18 Maj 2004, 12:49:08 CEST

Siemak! Marteen
  18.05.04 dostalem od ciebie tekst na temat [NTG] Pytanie do fachowcow
-> jak przetlumaczyc

> Witam

> pisze prace i nie zabardzo wiem jak przetlumaczyc na polski okreslenie
> "loopback filesystem" i jak wytlumaczyc co to jest - wiem o co chodzi,
> gorzej z opisaniem - zeby to jakos w miare "powaznie" wygladalo.

> prosze o info

    IMHO nalezalo by to przetlumaczyc jako petla zwrotna. A zwrotna dla
tego ze plik (obraz) jest jednoczesnie plikiem w glownym systemie
plikow i jest osobnym systemem plikow (jego zawartość)

Narka!
--
<sb> o http://tu.byla.moja.strona o mailto: #fighter# [at] #w# [dot] #pl# o
<sb> AmigaOS 3.9 &  Linux USER