Upgrade KDE

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 18 Maj 2004, 14:37:48 CEST

Witam

Od kilku dni mam problem ze zrobieniem upgrade KDE, nie moge tez doinstalowac
zadnego dodatkowego komponentu.

W zalaczniku zamieszczam log z proby robienia upgrade.

Kiedys juz zglaszalem takie problemy, polecono mi wtedy
odkomentowac particle_install = no w /etc/poldek.conf

Mam to odkomentowane a problemy jak byly tak sa.
(Na innym komputerze to pomoglo, ale ten komputer co mam w pracy jest jakis
taki oporny).
Aha, mam jeszcze problem ze zbudowaniem KDE z CVS, mam sobie kompa na ktorym
jest serwer WWW, ale ja go jeszcze zmusilem do budowania.

Zauwazylem ze zawsze jak staram sie budowac kdebase.spec to po paru godzinach
mi wyskakuje kernel panic.

Prosil bym o informacje, czy to problem tylko u mnie, czy moze jakis blad sie
wkradl w tego speca. Ja jak bede w poblizu tego komputera to zapuszcze
budowanie jeszcze raz i spisze to co mi sie wyswietlilo na monitorze.

Dzieki za pomoc

Pawel