kdm i logowanie bez hasła

Wto, 18 Maj 2004, 21:41:06 CEST

Osóbka znana jako havner, wystukała:

> Prawdopodobnie
>
> /etc/pam.d/kdm:
> auth            required        pam_unix.so nullok

To jak rozumiem wpuści usera, który wcale nie ma hasła?
A jak można to zrobić coś na kształt tego dla userów z hasłem:
$ sudo cat /etc/pam.d/login
auth            sufficient      pam_listfile.so item=user sense=allow
file=/etc/security/login.nopass onerr=fail
[..]
Działa przy logowaniu na konsoli, ale jak wpiszę to samo do /etc/pam.d/kdm
to d**a blada :(

pozdrawiam