OT: help ! poszukuje biosu z karty GF FX 5900 Ultra

Tomasz Buziak [uho] uho w xhost.one.pl
Pią, 21 Maj 2004, 11:41:45 CEST

Cytowanie Pawel Koska <pawel w artfan.net>:

> Nie wiem czy pomoge, ale moze to Ci sie przyda:
>
> ftp://gainward-ftp.de/lan/nvidia/bios/geforcefx/fx5900ultra/

ohh, dzieki wielkie, przyjde z roboty to sprawdze, dobrze by bylo zeby
zadzialala w morde :)

pod winda ojciec ma 4bitowe kolory, a pod linem jade na sterach nv, nie raz
wyskakuja mi niepozadane kreseczki, ale da sie pracowac :)

--
Tomasz Buziak, pozdrawiam ...
# cd /pub && more beer