Wpłata na RAID dla pld... i co dalej

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Śro, 19 Maj 2004, 15:46:14 CEST

Moi drodzy,
wpłaciłem kilka dni temu troszkę na kontroler.
Pieniądze powinny były dojść (bo mi bank pokazuje przelew zrealizowano)
W związku z tym ma prośbę - tylko proszę od razu sie nie obrażać itd..

Chciałbym mieć choć cień pewności, że zostana one w dobrym celu wydane.
Czy można zatem prosić tu na listę ile pieniędzy zostało do chwili obecnej
zebrane ?
NIe powiem, że lista typu "Imię Nazwisko == pieniądze doszły OK"
byłaby też super - nie trzeba głosić kto ile dał, ale niech osoba wpłacająca
ma potwierdzenie dotarcia i satysfakcję, że wspiera dystrybucję, a nie tylko
wypisuje na liste co by chciał mieć albo co jej się nie podoba (ciut OT).

pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuksowe Systemy Sprzedaży Detalicznej