upgarde z 1.0 na 2.0 - problem ze SCSI

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Śro, 19 Maj 2004, 22:38:40 CEST

Jest to mój pierwszy post na tą liste, więc witam wszystkich serdecznie,

a pisze bo problem mam :-(

Próbuję zrobić upgarde z PLD 1.0 na 2.0 i napotkałem problem z kontrolerem
SCSI.

Upgarde robię poprzez reinstalację całego systemu na czystym dysku.
Próbowałem to zrobić za pomocą bootowalnego CD z PLD 2.0 mini, z marca.

Serwer posiada dwukanałowy kontroler Adaptec 7899P oraz kotrnoler IDE do
którego jest podpięty tylko napęd CD.

Niestety instalator ma problem z wykryciem kontrolera oraz urządzeń SCSI.
Próbowałem załadować moduł aic7xxx.o ręcznie ale też bez skutku.

Wydaje mi się, że problem tkwi w samym kernelu - w przeciwieństwie do
wszystkich innych dystrybucji jakie próbowałem (Slackware 9.0, Knoppix 3.3)
kontroler ten nie widnieje na liście urządzeń po wykonaniu cat /proc/pci.

Problem ten nie występował przy instalacji PLD 1.0 - tam wszystko poszło
gładko.

Szukam jakiegoś pomysłu jak rozwiązać ten problem. Czy istnieje jakiś w miarę
prosty sposób na zrobienie własnego bootowalnego CD z innym kernelem?
Myślałem też o wykorzystaniu kernela z innej dystrybucji ale nie mam za
bardzo pomysłu jak to zrobić....

Będę wdzęczny za każdą pomoc,

pozdrawiam,
Łukasz