statusytyka ruchu po ftp przy uzyciu Lstat

lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Śro, 19 Maj 2004, 23:25:09 CEST

Adam Gapiński wrote:

>Osóbka znana jako Michal Chruszcz, wystukała:

>Chodziło o połączenia userów z jakimś ftp'em za routerem na którym robi te
>statystyki?
>
>pozdrawiam

cos 'like-this'.
chce widziec w lstat, jaki ruch jest generowny przez serwer ftp (akurat
ten sam co lstat).

Jak uzyje trybu passive, wtedy mam ~: remote port 1962, local port 3647.

 -p      Disable passive mode ftp connections.  This is useful if you are
             behind a firewall that refuses connections to arbitrary
high num-
             bered ports.  Many ftp clients try passive mode first and
do not
             always react gracefully to a server that refuses connections to
             the port it asked the client to connect to.

Lukasz