iptables - wizualizacja

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Czw, 20 Maj 2004, 07:31:48 CEST

Pawel Koska wrote:

>Witaj Lukasz,
>
>W Twoim liście datowanym 19 maja 2004 (15:20:14) można przeczytać:

>Ja bede sie staral zrobic ladnego speca dla shorewalla. Moim zdaniem

Czekam z niecierpliwością. Używałem go od zawsze na Mandrake'ach.
Na stronie shorewall'a jest rpm który działa bez problemu z naszą
dystrybucją, trzeba sobie tylko doinstalować powłokę ash ponieważ nie
wiadomo dlaczego ale sh nie dziala(Na jakiejś ich stronie dyskusyjnej
było napisane że mamy (PLD) skopaną powłokę sh i dlatego nie działa).
Potem trzeba wyedytowac shorewall.conf  żeby z niego korzystał.
Wszystko. Więc stworzenie spec'a tez chyba nie bedzię strasznie
skomplikowane.

Pozdrawiam
Jakub Pisarczyk