iptables - wizualizacja

Pawel Koska pawel w artfan.net
Czw, 20 Maj 2004, 07:50:41 CEST

Dnia Thursday 20 of May 2004 07:31, Jakub Pisarczyk napisał:

> Czekam z niecierpliwością. Używałem go od zawsze na Mandrake'ach.
> Na stronie shorewall'a jest rpm który działa bez problemu z naszą
> dystrybucją, trzeba sobie tylko doinstalować powłokę ash ponieważ nie
> wiadomo dlaczego ale sh nie dziala(Na jakiejś ich stronie dyskusyjnej
> było napisane że mamy (PLD) skopaną powłokę sh i dlatego nie działa).
> Potem trzeba wyedytowac shorewall.conf  żeby z niego korzystał.
> Wszystko. Więc stworzenie spec'a tez chyba nie bedzię strasznie
> skomplikowane.

Shorewalla ja tez w Mandrake zaczelem uzywac, spodobal mi sie i w PLD zaczelem
go instalowac.
Wiem o ash, gdyz sam sie kiedys pytalem na liscie mailingowej o to, ale teraz
juz raczej dziala z bashem:

root w inferno root]# rpm -qa  shorewall bash
shorewall-2.0.0b-1
bash-2.05b-13
[root w inferno root]# cat /etc/shorewall/shorewall.conf | grep SHOREWALL_SHELL
SHOREWALL_SHELL=/bin/bash
[root w inferno root]#

Mi tam dziala poprawnie, juz nie mam takich bledow jak poprzednio.
W wolnej chwili zrobie upgrade shorewalla i bede wiedzial czy z bashem jest
wszystko wporzadku.

A co do speca to popracuje, poczytam sobie jeszcze troche i zrobie jakiegos
speca do sprawdzenia.

Pozdrawiam
Pawel