OT x3 - banki/linux

Tomasz Ligocki tligocki w skawina.com.pl
Sob, 22 Maj 2004, 07:45:39 CEST

> Wieslaw Kierbedz napisał(a):

> Muszę szybko się zdecydwać - inteligo, czy nordea? - Konto prywatne.
> Wolę nordeę, ale czy ktoś wie - robi to kłopoty mozilli i galeonowi (gecko)?

> Wiesław Kierbedź

Przepraszam, że tak zmienię temat, ale kiedyś porównywałem Inteligo i
mBank. Dużo atrakcyjniejszy i tańszy okazał się wówczas mBank. Do
dzisiaj sobie chwalę. I to w dodatku jego obsługa _nigdy_ nie przyniosła
mi żadnych problemów - działa na każdej przedlądarce, bez względu na to,
czy jest zainstalowana java i flash. Pewnie gdybym włączył obsługę
cookies, to by nawet działała na linksie...
Umieściłem pewne informacje na stronie http://www.mbank.twl.pl/ (albo
http://tligocki.webpark.pl/) - może Ci się przydadzą. A jeśli się
zdecydujesz, to skorzystaj ewentualnie z tamtych linków i załóż konto,
to może mi przyślą za to długopis :-)

Pozdrawiam,
--
Tomek Ligocki