upgarde z 1.0 na 2.0 - problem ze SCSI

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Sob, 22 Maj 2004, 12:58:47 CEST

On Wednesday 19 May 2004 22:51, Adam Gapiński wrote:
> Osóbka znana jako Łukasz Michalski, wystukała:
>
> Popatrz na rescuecd (2.4.25): http://rescuecd.pld-linux.org/
> lub PLD-Live (2.6.6)

Dzięki za info.
Niestety RescueCD jaki i PLD-Live niewiele pomogły - kernele z których
korzystają są tak samo skonfigurowane i nie wykrywają wszystkich urządzeń
podpiętych do PCI.

Niestety nie miałem czasu bliżej się temu przyjrzeć - problem tymczasowo
rozwiazałem kompilując kernel 2.6.5-1 z plikiem .config wzietym z kernela
adaptec.s z Slackware 9.0, a instalacje udało się zrobić wykorzystując PLD
1.0.

pozdrawiam,
Łukasz