brak internetu

Virek virek w interia.pl
Sob, 22 Maj 2004, 13:33:19 CEST

Jest sobie serwerek na pld udostępniający internet ca. 40 komputerom. Kernel
2.2.26. Sieciówki 3com 3c905x.
Nad ruchem panuje cbq, ip przyznawane przez dhcp.

I co jakiś czas się zdarza, że nagle przestaje na niektórych komputerach
działać www. Ja tego doświadczyłem, jak ściągałem z serwera wiele niedużych
plików przez ftp - w pewnym momencie serwer przestawał odpowiadać, nie mogłem
na niego wejść przez ssh. Co ciekawe, wcześniej ostwarte połączenia przez ssh
działały.

zrestartowanie interfejsu w moim komputerze nie pomaga, jedynie restart mojego
komputera  pozwala przywrócić połączenie.

A w logach nic nie pisze. Nawet nie pisze, ze mój komputer próbuje się
połączyć z serwerem przez ssh.

Gdzie powinienem szukać winy?

virek w interia.pl