wykresy

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Sob, 22 Maj 2004, 17:43:47 CEST

On Sat, 22 May 2004, The Undefined wrote:

> ja uzywam
>
> iptables -X rrd
> iptables -N rrd
> iptables -I FORWARD -j rrd
>
> a potem dla kazdego ziutka
>
> iptables -A rrd -s $i -j RETURN
> iptables -A rrd -d $i -j RETURN

> reczne? tzn?
> ja napisalem sobie troszke skrypcikow powiazanych z rrdtoolem.. i dziala
> ;)
A czy moglbys to udostepnic na GPL`u ;) ?

i czy przy samym  iptables -A rrd -s $i -j RETURN
majac ip .120 i po pewnym czasie dodajac brakujacy 109 nie mieszaja sie
wykresy, tzn czy wykresy nie zmieniaja wlasciciela... ?

bo ja tak zrobilem i dopiero pozniej sie skapnolem ze przy takim ukladzie
nr marka sie zmienia.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz