AC - dzisiejszy upgrade

wscislowski wscislowski w ramiko.pl
Sob, 22 Maj 2004, 18:03:55 CEST

Witam!

U mnie poldek się poddał, stwierdziwszy po upgradzie
(poldek> upgrade *), że w systemie są zainstalowane 2 mysqle....

Pomogło dopiero żmudne odinstalowanie pakietów zależnych i po kolei
wszystkich składników mysql. Po ponownej instalacji mysql (i usuniętych
wcześniej pakietów zależnych) mysql wstał, ale nie udało mi się np.
założyć nowej bazy. Pomogło utworzenie skrótu do
/var/lib/mysql/mysqldb/mysql.sock w katalogu /var/lib/mysql

Czemu takie zmiany? Trochę mnie cykor obleciał na myśl o kolejnych
aktualizacjach...

Pozdrawiam!
Wojtek Ścisłowski