Php +php-mmcache help

Szymon 'trasher' Kochański szymon w trashlandia.dyndns.org
Nie, 23 Maj 2004, 17:03:16 CEST

23 maja 2004 (13:52:24) Robert 'dzeus' Graużenis napisal:
RdG> A jest wogóle sens używać mmcache? Nasz php jest chba z Zend-em pożeniony,
RdG> używałem niedawno mmcache i nic na speedzie nie zyskałem.

Jest sens jak nie nie chcesz dać klientowi source code'a. :-)
A Zenda można za darmo do commercial usage?

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (