problem z synchronizacją czasu NTP

qwiat qwiat w o2.pl
Pon, 24 Maj 2004, 02:07:02 CEST

W liście z nie, 23-05-2004, godz. 18:20 +0200, Adam Gapiński napisał:
> Osóbka znana jako qwiat, wystukała:

> Żartujesz? Restart to chyba tylko jest potrzebny aby wczytało się jądro...

Nie, to co napisałem jest prawdą ale nastąpił niezwykły zbieg
okoliczności. Powód zadziałania okazał się całkiem inny.

Uruchamianie "$ sudo ntpdate vega.cbk.poznan.pl" nie działało ponieważ
ntpdate wymaga otwartego uprzywilejowanego portu TCP. Ja natomiast mam
wyblokowane wszystkie porty < 1024 w iptables. Po restarcie nie zostały
podniesione regułki filtra pakietów ponieważ grzebałem w skrypcie który
je wywołuje. I tak oto zadziałało :D

Po podniesieniu mojego firewall-a muszę stosować opcję "-u" i wszystko
gra.

Pozdrawiam
qwiat