Problem z kontrolerem ATA 133 na PCI (IT8212)

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pon, 24 Maj 2004, 10:46:40 CEST

Witam.

Użytkownik Marteen napisał:

> Hmm... czyli co? trzeba by zaaplikowac jajo 2.4??
> Jak zrobic zeby dzialalo ono bezproblemowo z AC??

Powiem ci tak. Sproboj na jajku 2.4- ja woalem jednak nie ryzykowac i
kupilem inny kontroler na SiImage (btw. jeden z najlepszych w kategorii
lowprice).
Jak zrobic aby dzialalo- proponuje kup inny kontroler a ten na razie
odloz na polke. Przyjdzie czas i na niego ;)

--
TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.