[OT] Re: citrix-client

Roman Kolasiewicz rkolasiewicz w excellent.com.pl
Pon, 24 Maj 2004, 15:16:53 CEST

On Monday 24 of May 2004 14:54, Pawel Koska wrote:

> Hmm... to co ja trace korzystajac z klienta terminali a nie z Citrix ??
Publikowanie aplikacji, szyfrowanie transmisji, wydajniejsza pakowanie
przesylanych informacji, mapowanie dyskow i zasobow lokalnych, mapowanie
lokalnych portow  serial z lokalnej maszyny na zdalny serwer.

> Zainstalowalem klienta Citrix i nie widze duzej zmiany w funkcjonalnosci.
(...)

> Tak wiec dla mnie nie ma to zadnego znaczenia czy korzystam z klienta
> terminali czy z citrixa. Funkcjonalnosc mam taka sama.
Tylko tworca tego watku pytal o klienta citrixa a nie klienta rdp (rdesktopa
jak mniemam) :)