Czytnik kart pamięci

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Pon, 24 Maj 2004, 22:29:47 CEST

Witam!
Zakupiłem niedawno wewnętrzny czytnik kart pamięci, podpinany do płyty
(USB). Hotplug niestety tworzy tylko dowiązanie /dev/sda i /dev/sda1.
Przy dołączeniu czytnika zewn. odpowiednio tworzy /dev/sda-sdd dla tego
czytnika, oraz /dev/sde i /dev/sde1 dla wewnętrznego. Moduły oczywiście
załadowane, bo w końcu coś tam widzi... Jaki może być powód
niewykrywania pozostałych slotów w czytniku wewnętrznym? Uszkodzenie
czytnika? W dmesg nie widzę nic podejrzanego, ale mogę podesłać.

Pozdrawiam, Marcin.

--
Hana-wa-sakuragi, hito-wa bushi.