Jaki system na ten sprzęt?

Pawel pmuch w zamek.szczecin.pl
Wto, 25 Maj 2004, 12:30:41 CEST

Dnia 2004-05-25 11:59, Użytkownik Wojciech Hojda napisał:

> Witam serdecznie
> Pentium 120, 24 RAM, dysk 3 GB, grafika S3 Virge, muzyka z Yamahy
> OPL3sa2.
>

> Potrzebują tylko internetu i poczty - nie mają drukarki, mały nie gra
> w gry (bo i na czym), filmów też nie oglądają na komputerze, muzyki
> czasem posłuchają, dzieci się nagrają do mikrofonu i tyle. A bardzo
> chciałbym zobaczyć uśmiech na ich twarzach :-)

Ja bym polcał jednak RA, z ew. upgradem jądra do 2.4 - chociaż nie
bardzo widzę sens tego upgradu. Jędro 2.6 mi na maszynach klasy Pentium
200-233 bardzo zwolniło pracę.
Tak więc RA, do tego jakiś lekki Window Manager - może AfterStep-  ja go
lubię :-)
Na RA jest Mozilla 1.0 PL i chodzi całkiem nieźle, ew. netscape 4.7

--
Paweł Muszyński