Jaki system na ten sprzęt?

Pawel Koska pawel w artfan.net
Wto, 25 Maj 2004, 13:44:52 CEST

Dnia Tuesday 25 of May 2004 11:59, Wojciech Hojda napisał:

> Sytuacja taka - sąsiad, sąsiadka i dwójka małych dzieci, Pentium 120 (były
> takie?), 24 RAM, dysk 3 GB, grafika S3 Virge, muzyka z Yamahy OPL3sa2.
> Windows padł i poprosili o linuksa (notabene padła też pamięć i zostało 16
> MB - ale jeszcze może będzie trochę na śmietniku leżało).

Ja poszukam w domu, bo chyba gdzies mialem jakis pamieci SIMM. Jak to zwykle
bywa... niepotrzebne, a szkoda wyrzucic. W razie czego moge odstapic w zamian
za dziekuje. W razie czego poszukam tez procka, bo moze nawet jakis P166Mhz
(a moze nawet P200MMX) sie znajdzie. Ale bede wiedzial dopiero wieczorem jak
zajrze do mojej szuflady zlomowni :)

Jak sie pospieszysz to moze uda ci sie sprzeta na dzien dziecka zrobic.

Ps. proponuje zabrac sprzeta do domu i na spokojnie w domu potestowac czy na
jajku np. 2.6.6 zadziala isa, jaki menager okien bedzie najmniej powolny itp.

Pozdrawiam
Pawel