Re: Jaki system na ten sprzęt?

Wojciech Hojda whojda w wp.pl
Wto, 25 Maj 2004, 16:39:04 CEST

>Ja poszukam w domu, bo chyba gdzies mialem jakis pamieci SIMM. Jak to
zwykle
>bywa... niepotrzebne, a szkoda wyrzucic. W razie czego moge odstapic w
zamian
>za dziekuje. W razie czego poszukam tez procka, bo moze nawet jakis P166Mhz
>(a moze nawet P200MMX) sie znajdzie. Ale bede wiedzial dopiero wieczorem
jak
>zajrze do mojej szuflady zlomowni :)

Noooo, byłby to prezent na dzień dziecka :-) Mogę się zamienić za Leadteka
s320 (TNT) - nikt go nie chce kupić a taka fajna karta :-)))) A oni i tak
agp nie mają...

>Ps. proponuje zabrac sprzeta do domu i na spokojnie w domu potestowac czy
na
>jajku np. 2.6.6 zadziala isa, jaki menager okien bedzie najmniej powolny
itp.

To też jest myśl, ale tego małego admina też bym musiał zabrać ze sobą, bo
wczoraj o 12 w nocy to go musieli siłą od bebechów kompa odciągać :-))))
Poszedł spać tylko pod groźbą kary a i tak padniętą pamięć wziął ze sobą do
łóżka :-)))))))
Więc dla mojego dobra wolę wpadać do nich :-)

pozdrawiam
Wojtek