Re: Jaki system na ten sprzęt?

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 25 Maj 2004, 17:00:59 CEST

On Tue, 25 May 2004, Wojciech Hojda wrote:

> w 2.4 to jestem pewien, że jest 8139too i opl3sa2 bo sieciówkę mam właśnie
> taką, a yamahę kiedyś tam pomagałem instalować. Natomiast problem dotyczy
> 2.2 (czyli RA) - z tym jajkiem miałem styczność kiedyś tam, ale jeszcze nie
> wiedziałem o co chodzi i wczoraj, jak odkurzyłem płytę (jedną !! - to były
> czasy :-) ) z linuksem Red Hat 6 i po instalacji sprawdziłem co tam sobie
> powgrywał. I połowy modułów nie pamiętam, bo właśnie nazwy się lekko
> różniły. A przecież w PLD muszę ręcznie to powrzucać (no przynajmniej sieć
> [...]

ZTCP w 2.2 nie było wogóle drivera "8139too", był za to "rtl8139" (którego
z kolei nie ma już w 2.6). Stąd różnica w nazwie - to poprostu dwa
oddzielne drivery do tej samej karty. rtl8139.o powinno działać

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :