mirror

Konopko Grzegorz btower w osiedle.net.pl
Śro, 26 Maj 2004, 10:50:03 CEST

Dnia śro 26. maja 2004 09:17, Wojciech Hojda napisał:
> Witam wszystkich
>
> dostałem wczoraj maila następującej treści:

LANie.
takiego mirrora, >zwlaszcza chodzi o modul automatycznej aktualizacji.

> Jeżeli ktoś z developerów byłby zainteresowany to na privie podam kontakt do
gościa - sądzę, że mogłoby się przydać. Acha! Facet mieszka w Pionkach

> pozdrawiam
> Wojtek Hojda

Autmatyczna aktualizacja to jedna z łatwiejszych rzeczy, np: za pomocą paczki
mirrirdir:

mirrordir \
ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/ready/athlon/       /home/ftp/pub/PLD-AC/dist/ac/ready
\  /dev/null 2>&1

i do crontaba, jest cos prostrzego ?

Jesli serwer na lanie to jaka z niego korzyść dla uzszkowników z poza lanu?
Chyba ze by był widoczny na zewnątrz.