mirror

Wojciech Hojda whojda w wp.pl
Śro, 26 Maj 2004, 13:04:19 CEST

----- Original Message -----
From: "Konopko Grzegorz" <btower w osiedle.net.pl>
To: "Eksploatorzy PLD Linuksa" <pld-users-pl w pld-linux.org>
Sent: Wednesday, May 26, 2004 10:50 AM
Subject: Re: mirror

> LANie.
> takiego mirrora, >zwlaszcza chodzi o modul automatycznej aktualizacji.

> gościa - sądzę, że mogłoby się przydać. Acha! Facet mieszka w Pionkach

> Autmatyczna aktualizacja to jedna z łatwiejszych rzeczy, np: za pomocą
paczki
> mirrirdir:
>
> mirrordir \
> ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/ready/athlon/
/home/ftp/pub/PLD-AC/dist/ac/ready
> \  /dev/null 2>&1
>
> i do crontaba, jest cos prostrzego ?
>
> Jesli serwer na lanie to jaka z niego korzyść dla uzszkowników z poza
lanu?
> Chyba ze by był widoczny na zewnątrz.

Ja tylko posłańcem jestem :-) , ale zrozumiałem, że ma być dostępny, bo
inaczej to po co macie sobie głowę zawracać...
Generalnie chodzi o to, że z powodu niskiego poziomu środków, pewnie taki
ogólnodostępny nie będzie, ale admin wyraził zgodę na mirrora a to już
coś...
Sieć oplata podobno prawie całe Pionki i przynajmniej mieszkańcy miasta coś
skorzystają. A czy my wszyscy to nie wiem.
Niech ktoś choć poda, gdzie szukać informacji (strona w końcu nadal nie
żyje) a już jakoś sobie poradzą. Projekt jest i szkoda, żeby umarł :-)
Dzieki za mirrirdir, przekażę.

pozdrawiam i proszę nie zabijać posłańca

Wojtek Hojda