samba 3.0 i polskie litery.

Śro, 26 Maj 2004, 16:23:21 CEST

Osóbka znana jako Andrzej Zawadzki, wystukała:

> A jak wtedy wyglądają pliterki na konsoli?
Ja mam tak:
   dos charset = 852
   unix charset = ISO8859-2

Na konsoli jest OK, pod Windowsami (95,98,XP) też jest OK. Jak nie dałem 852
to nowsze WIndy (XP) radziły sobie ale sieka straszna była na konsoli, że o
Windowsach 9x nie wspomnę.
Jedynie nie zaczaiłem jeszcze jak nowa samba skraca długie nazwy. Bo pod
DOSem zamiast Progra~1 mam losowe ciągi znaków... Ale to nie problem, może
kiedyś pokombinuję.

pozdrawiam