kde i przesuwanie okien na inny pulpit :-S

Michał Łukaszek prism w ds14.agh.edu.pl
Śro, 26 Maj 2004, 22:48:09 CEST

Dnia śro 26. maja 2004 22:53, Tomasz Buziak [uho] napisał:

> przesuwane = uchwycenie gornego paska okna i przeciagniecie go na inny
> pulpit

Centrum sterowania - Pulpit - Okna - Zaawansowane - Aktywne brzegi pulpitu.
Przy ustawieniu "Zawsze włączone" działa bez zarzutu. Wcześniej miałem "tylko
podczas przesuwania okien"  i nie działało. Ale teraz zmieniłem z powrotem z
"Zawsze włączone" na "Tylko podczas..." i o dziwo teraz działa jak powinno.

--
pozdrawiam,
PriSM (Michał Łukaszek)