Problemy z Ghostscript i wydrukiem

Michał Łukaszek prism w ds14.agh.edu.pl
Śro, 26 Maj 2004, 22:53:37 CEST

Dnia śro 26. maja 2004 10:21, Michał Łukaszek napisał:

> Usiłuję od pewnego czasu odpalić drukarkę HP LaserJet 4 Plus. Jestem na
> etapie pomyślnego zakończenia walk z CUPSem ;) ale drukarka nadal nie
> drukuje. Śledząc logi cupsa w trybie debug doszedłem do tego, że winowajcą
> jest Ghostscript.

Odpowiem sobie sam.
1) Nie wiem dlaczego, ale plik /etc/fonts/Fontmap miał prawa 600, zmieniłem
sobie na 644. Może niepotrzebnie?
2) Potem zbudowałem sobie najnowsze foomatic, foomatic-filters, cups.
3) Na koniec okazało się, że nie mam hpijs. Rzut okiem do CVSu: hpijs.spec jak
ta lala.

Efekt: drukarka śmiga aż miło.

--
pozdrawiam,