Brzydkie czcionki w dokumencie wydrukowanym w OpenOffice

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 27 Maj 2004, 00:16:05 CEST

Dnia śro 26. maja 2004 23:49, Arczi napisał:
> Witam
>
> Mam taki problem, po wydrukowaniu jakiegos dokumentu w OpenOffice polskie
> literki na wydruku są powiekszone i pogrubione, podczas, gdy pozostała
> część wydruku jest poprawnie wydrukowana nie wiem co jest jest tego
> przyczyna. Uzywam OpenOffica 1.1
> Dodam jeszcze w koffice-kword cały wydruk jest poprawny
>
> Drukarka to Canon i320
Wejdź do konfiguratora drukarek OO, wybierz tą drukarkę, wejdź w jej
właściwości, przejdź na zakładkę "Zamiana czcionek" i *wyłącz* tą zamianę.
U mnie efekt jaki opisujesz występował, gdy miałem tą opcję włączoną.

Pozdrawiam.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko(at)ipipan.waw.pl                    GG:                2441498