pld-builder

Nie, 30 Maj 2004, 22:58:33 CEST

Osóbka znana jako Pawel Koska, wystukała:
> Witajcie
>
> Moglby mi ktos z grubsza naswietlic co robi ten pakiet ?? Z tego co
> widze sluzy do budowania pakietow. Ale moze jest jakas instrukcja
> obslugi, bo ja cos nie moge znalesc. Szukalem w /usr/share/ ale tam
> nic nie ma o tym pakiecie :-(

Nawet nie wiedziałem, że takie coś jest (przy okazji - to leży w test?)...
A jak używać skryptu builder to jest ładnie na stronie pld-docs:
http://pl.docs.pld-linux.org/Potrzeby.html

> Niby go zainstalowalem, ale nie wiem co dalej z nim robic :-(

Jak na skróty to masz tu (bo ciągle FAQ na www.pld-linux.org nie działa):
http://adas.artikon.one.pl/PLD/CVS.txt

pozdrawiam