jak usun±æ swap

The Undefined undefine w aramin.net
Czw, 27 Maj 2004, 02:24:18 CEST

On Thu, May 27, 2004 at 01:36:15AM +0200, Piotr 'drozdo' Drozdowski wrote:

> strace nie próbowa³em, teraz ju¿ nie mam pliku ze swapem i strace o tym mówi
> (strace swapoff -a) ale swap dalej dzia³a ;)
ciekawe...

> Je¶li tworzê nowy plik && mkswap && swapon to swap siê normalnie dodaje a ¿e
> nie ejst u¿ywany to i normalnie siê go swapoff`uje - ale ten stary
> 'nieistniej±cy' dalej dzia³a ;)
wiêc ju¿ chyba tylko reboot...

> To by by³o pomocne ;) Ale jak sortowaæ wg swapa (chyba nie 'M'?)? (Jak w
> ogóle mo¿na sprawdziæ co i w jakim stopniu u¿ywa swapa?)
odpalasz top'a, dodajesz(f) pole z swapem (p), a nastêpnie sortujesz wg
niego np zmieniaj±c pola przez < i >
a tak wogóle to swapa u¿ywa system.
a pamiêæ aplikacji co najwy¿ej jest do swapa przenoszona gdy ta
"rzeczywista" jest bardziej potrzebna...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopiera³a

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl