Błąd w apache-mod_perl

Paweł Jabłoński pawelj w a.rfi.pl
Czw, 27 Maj 2004, 17:49:02 CEST

Dnia czw 27. maja 2004 13:17, Andrzej Zawadzki napisał:

> AC jeszcze nie ma - sam jesteś sobie winny ;-)

To prawda - podjąłem to ryzyko, ale był wątek na temat stabilności AC i opinie
były takie, że można stosować :-)

> A twój komp?
A na moim kompie jest niepatriotyczne, za to całkowicie bezproblemowe
Gentoo :-). Na serwerze jest AC, gdyż chciałem uniknąć tracenia czasu na
kompilację (jak widać nie do końca udało się) oraz mieć szeroki wybór
pakietów dostosowanych do polskich realiów (mksd, itp.)  - to też nie do
końca się udało, brakowało paru modułów perla.

Paweł Jabłoński