Błąd w apache-mod_perl

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Czw, 27 Maj 2004, 21:15:11 CEST

On Thu, May 27, 2004 at 05:17:38PM +0200, Mariusz Warchał wrote:

> Mialem to samo przekompilowanie apache-mod_perl nie pomagalo, pomoglo
> przejscie na wersje 1.99_14 ktora wyszla 21 maja

Tak przy okazji 1.99_14 zauważyłem że przy kompilacji do kompilatora na
samym końcu opcji przekazywane zawsze jest "-O2 -march=athlon -fPIC", co
trochę psuje efekt podanego przez optflags (i obecnego w opcjach
przekazanych do kompilatora) "-march=athlon-xp -mfpmath=sse".
Trochę walczyłem z tym, ale zbyt zagmatwane są dla mnie te wszystkie
zmienne i sposób ich przekazywania Makefile.PL -> Makefile ->
kompilator. Jakby ktoś mógł pomóc...

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --