Re: Quicktime - bez dźwięku :( ROZWIĄZANIE!

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pią, 28 Maj 2004, 09:42:04 CEST

On Fri, 28 May 2004, Jacek Osiecki wrote:

> Przyjrzałem się /etc/mplayer/codecs.conf
>
> Jest tam m.in.:
>
> audiocodec qdmc
>   info "Quicktime QDMC/QDM2 audio decoders"
>   status working
>   format 0x324D4451 ; "QDM2"
>          ^^^^^^^^^^

Mam!

Pomógł strace...

Otóż - o ile do kodeków video przeszukiwany jest katalog /usr/lib/win32, to
do audio - już nie... Wystarczyło dodanie linka symbolicznego:

/usr/lib/codecs -> /usr/lib/win32

... i wszystko działa :)

Zdaje się, że to opcje przy kompilacji? Jeśli tak, to sugerowałbym zmianę,
by przy szukaniu kodeków audio i video były przeszukiwane te same ścieżki -
przynajmniej diagnostyka będzie w miarę łatwa...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl