[Ac] problem z openssl smime -encrypt

dzeus dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 28 Maj 2004, 12:48:32 CEST

Powoli Ac doprowadza mnie do szewskiej pasji, a mianowicie nie działa na
  wszystkich maszynach gdzie mam Ac nastepująca komenda:

openssl smime -encrypt -in test.txt -from dzeus w localhost -to
dzeus w siakis.adres -subject "test" -des3 t.cert.pem

wynik:
Segmentation fault

[dzeus w master test]$ rpm -qa | grep openssl
openssl-tools-perl-0.9.7d-1
openssl-0.9.7d-1
openssl-tools-0.9.7d-1

strace nie zamieszczam bo jest identyczny ze strace zrobionym na
maszynie z Auroxem 9.2 na pokładzie, gdzie powyższe polecenie przechodzi
bez bólu. Siedzę dzisiaj nad tym od rana i kręcę się w kółko nie
znajdując rozwiązania. Może macie jakieś sugestie? A i dodam, że -sign
działa bez problemów
--
wściekły dzeus