Re: generate-modprobe.conf dla 2.6 w systemie na 2.4

Stefan Oszust stefan_oszust w o2.pl
Pią, 28 Maj 2004, 23:55:55 CEST

>Osobka znana jako Stefan Oszust, wystukal/a:
>>
>Nie mial/em czasu walczyc, a mial/em pod reka innego kompa z Ac i 2.6.5 wiec
>chrootowal/em na nim. Ale PLD-Live jest na 2.6 wiec moze tak?
>
>pozdrawiam
>--
>Adam Gapinski ::::: adas-news (at) artikon (dot) one (dot) pl

PLD-live nie odpala si* na moim sprz*cie, tzn wiesza si* na rozpakowywaniu kernela. Pomys* z chrootowaniem si* na innym ac te* odpada, poniewa* spali* mi si* zasilacz w komputerze "codziennym", a kto wie co jeszcze bo br*zowo w nim jest.
Czy pld instalowany na athlonie wystartowa*by na i586? -hmmm, zaraz sprawdze, mo*e to jest jaki* pomys*, dzi*ki :)
S*dz* jednak *e problem jest do rozstrzygni*cia w mniej bolesny spos*b, a opis mog*oby zosta* dopisany do strony.